PROTOKOL O KONTROLI ULASKA I IZLASKA U OSNOVNU ŠKOLU NOVIGRAD
Autor: Eduard Plećaš, 6. 1. 2025.
Poštovani roditelji, s obzirom na nedavne tragične događaje u Osnovnoj školi Prečko u Zagrebu i naputku ministarstva, ovim putem vas obavještavamo o novim mjerama i protokolu o kontroli ulaska i izlaska u Osnovnu školu Novigrad kao i Područnu školu Paljuv. Trenutno vas obavještavamo o poduzetim kratkoročnim mjerama koje će se svakako unaprijeđivati i prelaziti u srednjoročne i dugoročne mjere. Vas također pozivamo na suradnju u provođenju ovih mjera jer nam je cilj da se naša djeca osjećaju sigurno i zaštićeno u svojoj školi. Ravnatelj: Eduard Plećaš, prof.
PROTOKOL O KONTROLI ULASKA I IZLASKA U OŠ NOVIGRAD
1. ZAKLJUČAVANJE I NADZOR ULAZA U PROSTORE OŠ NOVIGRAD
-
Od 7. siječnja 2025. godine, glavna ulazna vrata (južni dio zgrade) i sporedni ulaz (istočni dio zgrade) u školu biti će zaključani tijekom cijelog radnog vremena.
-
Svi učenici, djelatnici škole i roditelji u školu ulaze na glavni ulaz.
Sporedni ulaz (na istočnom dijelu zgrade) je zaključan (kugla sa vanjske strane vrata).
-
Kroz glavna ulazna vrata je osiguran evakuacijski izlaz.
Ulazna vrata (vanjski dio kugla s nemogućnošću otvaranja) se samozatvaraju i samozaključavaju te je na njih izlaz iz prostora škole uvijek omogućen.
-
Glavni ulaz u školu je otključan od 7.30 do 8.00 sati.
U tom su periodu na ulazu dežurni učitelji.
-
Nakon završetka nastave (B1 ili B2 aktivnosti) škola je otključana 15 minuta te se ovisno o dnevnom rasporedu zaključava nakon 15 minuta.
Osim u slučaju dogovorenih sastanaka ili roditeljskih sastanaka koje će razrednici najaviti.
-
Nakon završetka nastave učitelji su obvezni odvesti djecu do autobusa ili ih predati roditeljima.
-
Na glavnom ulazu u školu tijekom nastave dežurati će školski domar i spremačica prema rasporedu na oglasnoj ploči škole.
-
Učitelji koji na nastavu dolaze nakon prvog sata u školu će pustiti dežurni radnik ili će pozvoniti će na školsko zvono za ulaz u školu (dok se ne ugradi drugačiji sigurnosni sustav).
2. ULASCI I IZLASCI TIJEKOM ODMORA UČENIKA
-
Tijekom malog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske ustanove.
-
Tijekom rekreacijske stanke ili u vremenu nakon ručka učenici mogu izaći u školsko dvorište, ali nije dopušten izlazak izvan vanjskih prostora školske ustanove. U slučaju ružnog vremena učenici ostaju u prostoru škole.
Za vrijeme malih odmora, doručka, rekreacijske stanke i ručka učitelji dežuraju prema rasporedu koji je definiran Godišnjim planom i programom rada OŠ Novigrad.
3. ULAZAK RODITELJA I DRUGIH VANJSKIH POSJETITELJA U OŠ NOVIGRAD
-
Roditelji i svi ostali vanjski posjetitelji u školu ulaze na glavni (južni) ulaz.
-
Roditelji mogu ulaziti u školsku ustanovu samo u dogovorenom terminu uz prethodnu najavu ili na poziv od strane školske ustanove o čemu se obavještava radnik na ulazu u školsku ustanovu.
-
Roditelji koji dolaze na informativne razgovore s razrednicima i predmetnim učiteljima obvezni su poštovati raspored koji objavljuje školska ustanova na svojim mrežnim stranicana.
http://os-novigrad.skole.hr/roditelji/informacije
-
Roditelje će u školu pustiti dežurni radnik ili će prije ulaska u školu pozvoniti dežurnom radniku. Na ulazu će roditelji pokazati osobnu iskaznicu ili neki drugi dokument koji ima fotografiju i kojim se može dokazati identitet osobe. Osobi koja odbije pokazati identifikacijski dokument neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.
-
Roditelji koji žele ili moraju doći u školu u vrijeme u kojem se ne održavaju individualni razgovori, moraju najaviti svoj dolazak, razlog i vrijeme dolaska porukom na adresu elektroničke pošte razrednika ili škole.
Na mail: ured@os-novigrad.skole.hr.
O najavljenom dolasku razrednik, tajnica ili pedagoginja će obavijestiti radnika koji je dežuran na ulazu.
Ukoliko razrednik, predmetni učitelj ili stručni suradnik pozove u školu roditelja u vrijeme u kojem se ne održavaju individualni razgovori prema rasporedu, o tome će obavijestiti radnika koji je dežuran na ulazu.
-
U slučaju održavanja roditeljskog sastanka, razrednik prisutne roditelje dočekuje na ulazu školske ustanove i vodi do učionice, a nakon završetka roditeljskog sastanka razrednik prati sve roditelje do izlaza.
-
Svi posjetitelji koji nisu radnici ili učenici školske ustanove moraju biti evidentirani i u pratnji radnika školske ustanove upućeni na dogovoreno mjesto i ispraćeni iz školske ustanove.
Radnik koji je dežuran na vratima škole obavezan je obavijestiti ravnatelja škole o svakoj osobi koja traži ulaz u školu u vrijeme u kojem nisu organizirani individualni razgovori, a nije najavila svoj dolazak. U slučaju odsutnosti ravnatelja obavijestit će pedagoginju ili tajnicu.
-
Ukoliko dežurni radnik primijeti bilo kakvo neprimjereno ponašanje posjetitelja škole, neće ga pustiti u školu nego će o neprimjerenom ponašanju obavijestiti ravnatelja škole koja je dužna poduzeti sve mjere radi sprječavanja nasilničkog ponašanja, a prema važećim protokolima i Pravilniku o postupanju odgojno obrazovnih radnika školskih ustanova u poduzimanju mjera zaštite prava učenika te prijave svakog kršenja tih prava nadležnim tijelima.
4. PREGLED OSOBA I PREDMETA UČENIKA I DRUGIH POSJETITELJA OŠ NOVIGRAD
-
Radnik škole koji je dežuran na ulazu u školsku ustanovu će, ukoliko procijeni da je potrebno, pozvati radnika koji je kao član sigurnosnog tima zadužen za poslove nadzora, a koji će izvršiti sigurnosni pregled učenika i njihovih predmeta ili drugih osoba koje ulaze u školsku ustanovu i njihovih predmeta. Predmeti za nanošenje ozljeda ili drugi nezakoniti predmeti privremeno će se zadržati, a o njihovu pronalasku obavijestit će se ravnatelj, stručni suradnici ili policija kada su za to ispunjeni uvjeti za policijsko postupanje.
-
Odgojno-obrazovni radnici prema procjeni mogu provoditi sigurnosni pregled učenika i njihovih predmeta. Predmeti za nanošenje ozljeda ili drugi nezakoniti predmeti privremeno će se zadržati, a o njihovu pronalasku obavijestit će se ravnatelj, stručni suradnici ili policija kada su za to ispunjeni uvjeti za policijsko postupanje.
-
Mjere definirane ovim Protokolom odnose se na sve osobe za vrijeme boravka u školskoj ustanovi, uključujući učenike, radnike, roditelje i druge vanjske posjetitelje te osobe koje, sukladno ugovoru, koriste prostore školskih ustanova za sportske, edukativne, poslovne ili druge svrhe (npr. B2 aktivnosti, škole stranih jezika, sportske udruge, umjetničke škole i sl., u daljnjem tekstu: ugovorni korisnici).
PODRUČNA ŠKOLA PALJUV
Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školu vrijedi kao i za matičnu školu.
Odluka_o_donosenju_Protokola_o_kontroli_ulaska_i_izlaska_u_skolsku_ustanovu.pdf (60.05 KB)
Protokol_o_kontroli_ulaska_i_izlaska_u_skolskim_ustanovama.pdf (432.48 KB)
PROTOKOL_O_KONTROLI_ULASKA_I_IZLASKA_U_OSNOVNOJ_SKOLI_NOVIGRAD.pdf (574.32 KB)
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Ukupno: 284678
Ovaj mjesec: 365
Ovaj tjedan: 150
Danas: 6
Školstvo |
Dnevni tisak |
e-literatura |