2025-01-06 16:17:39

PROTOKOL O KONTROLI ULASKA I IZLASKA U OSNOVNU ŠKOLU NOVIGRAD

Poštovani roditelji,

s obzirom na nedavne tragične događaje u Osnovnoj školi Prečko u Zagrebu i naputku ministarstva, ovim putem vas obavještavamo o novim mjerama i protokolu o kontroli ulaska i izlaska u Osnovnu školu Novigrad kao i Područnu školu Paljuv.

Trenutno vas obavještavamo o poduzetim kratkoročnim mjerama koje će se svakako unaprijeđivati i prelaziti u srednjoročne i dugoročne mjere.

Vas također pozivamo na suradnju u provođenju ovih mjera jer nam je cilj da se naša djeca osjećaju sigurno i zaštićeno u svojoj školi.

Ravnatelj:

Eduard Plećaš, prof.

PROTOKOL O KONTROLI ULASKA I IZLASKA U OŠ NOVIGRAD

1. ZAKLJUČAVANJE I NADZOR ULAZA U PROSTORE OŠ NOVIGRAD

Od 7. siječnja 2025. godine, glavna ulazna vrata (južni dio zgrade) i sporedni ulaz (istočni dio zgrade) u školu biti će zaključani tijekom cijelog radnog vremena.

Svi učenici, djelatnici škole i roditelji u školu ulaze na glavni ulaz.

Sporedni ulaz (na istočnom dijelu zgrade) je zaključan (kugla sa vanjske strane vrata).

Kroz glavna ulazna vrata je osiguran evakuacijski izlaz.

Ulazna vrata (vanjski dio kugla s nemogućnošću otvaranja) se samozatvaraju i samozaključavaju te je na njih izlaz iz prostora škole uvijek omogućen.

Glavni ulaz u školu je otključan od 7.30 do 8.00 sati.

U tom su periodu na ulazu dežurni učitelji.

Nakon završetka nastave (B1 ili B2 aktivnosti) škola je otključana 15 minuta te se ovisno o dnevnom rasporedu zaključava nakon 15 minuta.

Osim u slučaju dogovorenih sastanaka ili roditeljskih sastanaka koje će razrednici najaviti.

Nakon završetka nastave učitelji su obvezni odvesti djecu do autobusa ili ih predati roditeljima.

Na glavnom ulazu u školu tijekom nastave dežurati će školski domar i spremačica prema rasporedu na oglasnoj ploči škole.

Učitelji koji na nastavu dolaze nakon prvog sata u školu će pustiti dežurni radnik ili će pozvoniti će na školsko zvono za ulaz u školu (dok se ne ugradi drugačiji sigurnosni sustav).

2. ULASCI I IZLASCI TIJEKOM ODMORA UČENIKA

Tijekom malog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske ustanove.

Tijekom rekreacijske stanke ili u vremenu nakon ručka učenici mogu izaći u školsko dvorište, ali nije dopušten izlazak izvan vanjskih prostora školske ustanove. U slučaju ružnog vremena učenici ostaju u prostoru škole.

Za vrijeme malih odmora, doručka, rekreacijske stanke i ručka učitelji dežuraju prema rasporedu koji je definiran Godišnjim planom i programom rada OŠ Novigrad.

3. ULAZAK RODITELJA I DRUGIH VANJSKIH POSJETITELJA U OŠ NOVIGRAD

Roditelji i svi ostali vanjski posjetitelji u školu ulaze na glavni (južni) ulaz.

Roditelji mogu ulaziti u školsku ustanovu samo u dogovorenom terminu uz prethodnu najavu ili na poziv od strane školske ustanove o čemu se obavještava radnik na ulazu u školsku ustanovu.

Roditelji koji dolaze na informativne razgovore s razrednicima i predmetnim učiteljima obvezni su poštovati raspored koji objavljuje školska ustanova na svojim mrežnim stranicana.

http://os-novigrad.skole.hr/roditelji/informacije

Roditelje će u školu pustiti dežurni radnik ili će prije ulaska u školu pozvoniti dežurnom radniku. Na ulazu  će roditelji pokazati osobnu iskaznicu ili neki drugi dokument koji ima fotografiju i kojim se može dokazati identitet osobe. Osobi koja odbije pokazati identifikacijski dokument neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.

Roditelji koji žele ili moraju doći u školu u vrijeme u kojem se ne održavaju individualni razgovori, moraju najaviti svoj dolazak, razlog i vrijeme dolaska porukom na adresu elektroničke pošte razrednika ili  škole.

Na mail: ured@os-novigrad.skole.hr.

O najavljenom dolasku razrednik, tajnica ili pedagoginja će obavijestiti radnika koji je dežuran na ulazu.

Ukoliko razrednik, predmetni učitelj ili stručni suradnik pozove u školu roditelja u vrijeme u kojem se ne održavaju individualni razgovori prema rasporedu, o tome će obavijestiti radnika koji je dežuran na ulazu.

U slučaju održavanja roditeljskog sastanka, razrednik prisutne roditelje dočekuje na ulazu školske ustanove i vodi do učionice, a nakon završetka roditeljskog sastanka razrednik prati sve roditelje do izlaza.

Svi posjetitelji koji nisu radnici ili učenici školske ustanove moraju biti evidentirani i u pratnji radnika školske ustanove upućeni na dogovoreno mjesto i ispraćeni iz školske ustanove.

Radnik koji je dežuran na vratima škole obavezan je obavijestiti ravnatelja škole o svakoj osobi koja traži ulaz u školu u vrijeme u kojem nisu organizirani individualni razgovori, a nije najavila svoj dolazak. U slučaju odsutnosti ravnatelja obavijestit će pedagoginju ili tajnicu.

Ukoliko dežurni radnik primijeti bilo kakvo neprimjereno ponašanje posjetitelja škole, neće ga pustiti u školu nego će o neprimjerenom ponašanju obavijestiti ravnatelja škole koja je dužna poduzeti sve mjere radi sprječavanja nasilničkog ponašanja, a prema važećim protokolima i Pravilniku o postupanju odgojno obrazovnih radnika školskih ustanova u poduzimanju mjera zaštite prava učenika te prijave svakog kršenja tih prava nadležnim tijelima.

4. PREGLED OSOBA I PREDMETA UČENIKA I DRUGIH POSJETITELJA OŠ NOVIGRAD

Radnik škole koji je dežuran na ulazu u školsku ustanovu će, ukoliko procijeni da je potrebno, pozvati radnika koji je kao član sigurnosnog tima zadužen za poslove nadzora, a koji će izvršiti sigurnosni pregled učenika i njihovih predmeta ili drugih osoba koje ulaze u školsku ustanovu i njihovih predmeta. Predmeti za nanošenje ozljeda ili drugi nezakoniti predmeti privremeno će se zadržati, a o njihovu pronalasku obavijestit će se ravnatelj, stručni suradnici ili policija kada su za to ispunjeni uvjeti za policijsko postupanje.

Odgojno-obrazovni radnici prema procjeni mogu provoditi sigurnosni pregled učenika i njihovih predmeta. Predmeti za nanošenje ozljeda ili drugi nezakoniti predmeti privremeno će se zadržati, a o njihovu pronalasku obavijestit će se ravnatelj, stručni suradnici ili policija kada su za to ispunjeni uvjeti za policijsko postupanje.

Mjere definirane ovim Protokolom odnose se na sve osobe za vrijeme boravka u školskoj ustanovi, uključujući učenike, radnike, roditelje i druge vanjske posjetitelje te osobe koje, sukladno ugovoru, koriste prostore školskih ustanova za sportske, edukativne, poslovne ili druge svrhe (npr. B2 aktivnosti, škole stranih jezika, sportske udruge, umjetničke škole i sl., u daljnjem tekstu: ugovorni korisnici).

PODRUČNA ŠKOLA PALJUV

Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školu vrijedi kao i za matičnu školu.


Osnovna škola Novigrad